استقلال - آزادی - عدالت اجتماعی (جمهوری ایرانی)
به سایت خبری جبهه ملی ایران ،پرببنده ترین سایت نیروهای ملی خوش آمدید
این سایت خبری مستقل است و به انعکاس اخبار تشکلهای جبهه ملی ایران و نیروهای ملی در سراسر جهان اختصاص دارد
از دیگر صفحات این تارنما در زیر این پیام با کلیک روی صفحه دیدن کنید
 
¤ اخبار دانشجویی
¤ صدور حکم زندان برای ۲۰ نفر از بازداشت شدگان زلزله آذربايجان
¤ دیدار اعضای جبهه ملی ایران با فرید طاهری
¤ روز دانشجو در مزار کیانوش آسا/ بیانیه دفتر تحکیم وحدت
¤ احضار مجدد پیمان عارف به دادگاه
¤ پیمان عارف بار دیگر از تحصیل محروم گردید.
¤ دفتر تحکیم وحدت و سازمان دانش آموختگان ایران در بیانیه ای مشترک: «صدای دانشجویان دربند باشیم»
¤ بیانیه‌ دانشجویان و دانش‌آموختگان لیبرال; «تشکیل جبهه‌ دموکراسی‌خواهان برای صیانت از منافع ملت ایران در مقابل استبداد داخلی»
¤ ممانعت از آزادی پیمان عارف، فعال سابق دانشجویی
¤ پیمان عارف، دانشجوی زندانی، پس از اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شد
¤ پیمان عارف برای سومین بار بازداشت شد
سایتهای دیگر
 
جوانان جبهه ملی
¤ صفحه اول  ¤ اخبار ايران  ¤ اخبار جبهه ملی  ¤ بیانیه های جبهه ملی  ¤ کورش زعيم  ¤ جبهه ملی اروپا  ¤  واشنگتن  ¤ اخبار دانشجویی  ¤ خارج از کشور  ¤ دکتر ورجاوند  ¤ زنان  ¤ نشریات  ¤ دیدگاه  ¤ دریادار مدنی  ¤ رضا آذرخش  ¤ اندیشگاه ملی/ آریان پور  ¤ کنگره ملی/ امیرانتظام  ¤ مقالات  ¤  عضويت  ¤ نهضت آزادی/حزب ملت ایران  ¤ کارگران  ¤  اسناد جبهه ملی  ¤ جوانان جبهه ملی  ¤ دکتر باوند  ¤ كانون انديشه و سخن.  ¤ بیژن مهر  ¤  سمينار جبهه ملی  ¤  فرهنگ  ¤ همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران  ¤ دفتر پژوهش های جبهه  ¤ اخبار زندانیان سیاسی  ¤ برنامه تلوزیون  ¤ اقتصاد  ¤ آلبوم عکسها  ¤ تماس با ما ¤ آرشیو خبرها
دعوت به گردهمایی در روز 10 ارديبهشت/جمعی از جوانان جبهه ملي ايران
4 اردیبهشت 1387       بازگشت به صفحه قبل 
به نام خداوند جان و خرد

دعوت به گردهمایی در روز 10 ارديبهشت

مقابل سفارت امارات
جمعی از جوانان جبهه ملي ايران


هموطنان عزيز !


تحولات و رخدادهاي سياسي در منطقه با سرعت بسيار بر عليه منافع ملي ايران مي گذرد بي آنكه حاكميت، اندك وقعي به آن نهد. كشور نوپاي امارات كه روزگاري به رسميت شناخته شدنش در گرو امضا كشور ايران بود امروز با پشتیبانی اتحاديه عرب و برخی ابرقدرتهای جهان چشم طمع به خاك اين سرزمين داشته و مترصد فرصت و خطاي مسئولان جمهوري اسلامي است تا به بهانه آن بخشي از اين آب و خاك را از ميهن عزيزمان جدا نمايد .



هم ميهنان گرامي !

يكي از خاندان هايي كه در تاريخ چند صد ساله اخير ايران هميشه مورد سرزنش تمامي ايرانيان قرار گرفته سلسله قاجار بوده است ، چرا كه با بي كفايتي و بي درايتي بخش عظيمي از اين سرزمين را به بيگانگان واگذار نمودند و در امانتي كه به دست آنان سپرده شد خيانتي فراموش ناشدني کردند. لذا ما ايرانيان براي حفظ تماميت ارضي کشور وظيفه خود مي دانيم با تمام وجود و با کاربرد تمامي ابزارهاي ممكن امانت سپرده شده به خود را حفظ نماییم تا نه گزندي به كشور عزيزمان وارد گردد و نه در تاريخ به خيانت در امانت متهم گرديم. بنابر اين ما جوانان جبهه ملي ضمن دعوت از تمامي هموطنان در روز 10 ارديبهشت ساعت 11 بامداد همزمان با روز ملي خليج پارس ، به همراه ساير هم رزمان در برابر سفارت امارات گرد مي آييم تا اعتراض شديد خود را به گوش مسئولان آن شيخ نشين رسانده و اعلام نماييم که حتي اگر مسئولان جمهوری اسلامی در برابر گزافه گويي هاي آنها سكوت كنند ، ملت ايران هرگز از يك وجب خاك خود نخواهد گذشت .

اشکان رضوی/افشین حسینی/اکبر فهیمی/امیر شریفی/امیر شیخ الاسلام/امین قلعه ای/ابراهیم مرادی/آرش رحمانی/آرش صدیقی/بهرام رحمانی وحید/بیژن جانفشان/پیام طیب زاده/پیمان عارف/تیرداد بنکدار/حامد آیینه وند/حامد عزیزی/حسین دهوس/حمید رضا خادم/رضا درودی/رضا رادفر/رضا عزیزی/رکسانا خلیل الله/ژیلا سربازی/سحر بذرافشان/سلمان سیما/سمیرا جمشیدی/شیوا نصر/شیوا نوجو/علی اسماعیل زادگان/علی حاج قاسمعلی
/علی علیمحمدی/علی قادری/غلامرضا کاظم زاده/فاطمه رحمانی/فرهاد میرفتاحی/فریبا درودی/کاوه بقایی ماکان/مجید ستاری/محسن رهامی/محمد شوراب/مریم شاه حیدری/مسعود لقمان/مونا مقدم/مهدی الیاسی/میثم نظمی/نادر تقی زاده/نیما ناصرآبادی/وحید نوذری/هوتن دولتی/هومن دولتی
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
یادداشت اعتراض جبهه ملی ایران (آمریکا) به موسسه گوگل

نبود حاکمیت ملی و ضعف حاکمیت اسلامی در دفاع از منافع ملی ایران ٬ سبب آن شده است که میهن عزیزمان از هر سو مورد تهدید و تعرض قرار گیرد . امروز بازهم موسسه دیگری تاریخ سرزمین ما را تحریف میکند.بر خلاف صدها نقشه و سند در موزه های دنیا و هزاران نوشته و مدرک در کتابخانه های جهان ٬موسسه گوگل بر اثر فشار دلارهای عربی و یا جهالت محض ٬ از نام مجعول خلیج عربی استفاده کرده است .جبهه ملی ایران در آمریکا به این گستاخی به تاریخ جهان و میراث فرهنگی کشور بزرگ ایران اعتراض میکند و خواستار تصحیح فوری این اشتباه بزرگ و استفاده از نام و اقعی و همیشگی "خلیج فارس" میباشد.
جبهه ملی ایران (آمریکا)
29 فروردین 1387
############################################################
INF protest letter to Googel
4/16/2008
It is astonishing to note the ignorance of Google Site Administrators with regard to the facts and history of our civilizations on the planet Earth! Throughout the history of mankind, as recorded in all authentic documents in different world libraries, museums and archives, the gulf which is separating Iran from the Arabian Peninsula is called Persian Gulf, and nothing else.

It is not the political choice or taste of a superpower, depending on the mood of the day or time, to distort or rename the facts of history. Iran National Frontّ Organization(INF), which is struggling for peace, implementation of human rights and democracy in Iran , strongly condemns the misrepresentation of Iranian people, or their cultural heritage in any manner.
Iran National Front -Abroad .
@@@@@@@@@@@@@@@@@

تجمع دانشجويان دانشگاه آزاد تبريز در دفاع از خليج فارس، تبريز نيوز

پيمان پاک مهر- روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.ir
[email protected]

تبريز نيوز:سرويس سياسی: دانشجويان دانشکده "حقوق و علوم سياسی دانشگاه آزاد تبريز"، در آستانه دهم ارديبهشت‌ "روز ملی خليج فارس" ، با برپايی تجمعی اعتراض خود را به اقدام سايت گوگل در تغيير نام "خليج‌ هميشه فارس" اعلام خواهند کرد.
اين تجمع اعتراضی ، از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲ روز سه‌شنبه دهم ارديبهشت‌ ماه ۱۳۸۷ ، در روبروی درب ورودی همين دانشگاه برگزار خواهد شد.
دانشجويان اين دانشگاه ضمن محکوم کردن اين عمل مراتب تاسف خود را ابراز و خواهان پيگيری مجدانه قضايی مسوولان کشور در اين باره شده و از تمامی دانشجويان در دانشگاه‌های ايران خواسته‌اند در اقدامی مشابه و مشترک در اين روز بزرگ به دفاع از خليج هميشه ‌فارس بپاخيزند.
لازم به يادآوريست؛ در همين روز تجمع اعتراض آميز گسترده ای در پاسخ به ادعاهای موهن و بی اساس امارات متحده عربی و چند شيخ عرب در خصوص سه جزيره هميشه ايرانی ، به دعوت "سازمان جوانان پان ايرانيست"، در ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ در برابر سفارت امارات متحده عربی در تهران برگزار خواهد شد.
خاطر نشان می سازد؛ ايرانيان خواهان واکنش مناسب تر تشکل های دانشجويی ، احزاب و گروه های سياسی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور ، در دفاع از تماميت ارضی کشورشان هستند.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
تجمع اعتراض آميز دانشجويان در مشهد در اعتراض به ادعاها نسبت به خاک ايران و تغيير نام خليج فارس درگوگل، ادوارنيوز
- تجمع فعالين مدنی مشهد در اعتراض به تغيير نام خليج فارس و ادعای کذب بر جزاير سه‌گانه

جمعی اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجويان دانشگاه‌های شرق کشور و شهر مشهد با دعوت از فعالين مدنی، صنفی، دانشجويی و سياسی مشهد عصر روز سه شنبه، سوم ارديبهشت ۸۷ تجمعی اعتراضی مقابل دفتر سازمان ملل در مشهد برگزار نمودند. در ابتدای اين برنامه عوامل نيروی انتظامی و امنيتی حاضر در محل با حضور گسترده در دو طرف خيابان سجاد مشهد ( محل برگزاری تجمع ) قصد داشتند تا مانع از برگزاری مراسم به بهانه‌ی نداشتن مجوز گردند که با اصرار و مقاومت برگزار کنندگان مواجه شدند.

تجمع کنندگان که تعدادشان به بيش از ۲۰۰ نفر می‌رسيد با سر دادن سرود ای ايران مراسم خود را آغاز نمودند. اين تجمع دانشجويی با دو هدف ۱. اعتراض به سکوت و همگامی نهادهای بين المللی با جريان سازمان يافته حمله به تماميت ارضی ايران و ۲. اعتراض به سکوت و بی کفايتی مسئولان دولت جمهوری اسلامی در واگذاری خاک و نام وطن به بيگانگان برگزار شد. دانشجويان حاضر در اين تجمع سکوت دولت در قبال هجوم بی سابقه به ايران را با ايجاد سرکوب و خفقان در داخل کشور مرتبط و رفتار دولت فعلی در عقب نشينی و باج دادن به بيگانگان و همزمان سرکوب جامعه مدنی و خصوصا دانشجويان در داخل کشور را مشابه رفتارهای دولت های قجری دانستند وبه ان اعتراض داشتند.

در ابتدای اين برنامه محمد احسانی دبير سابق انجمن اسلامی دانشگاه سيستان و بلوچستان با اشاره به اصل ۲۷ قانون اساسی گفت: «قانون اساسی ايرانی به صراحت از تشکيل اجتماعات و راه پيمايی‌ها بدون حمل سلاح و به شرط آنکه مخل مبانی اسلام نباشد دفاع می‌نمايد. بنابراين برپايی اين تجمع با استناد به اين اصل شفاف قانون اساسی صورت می‌گيرد و قانونی است.» اين فعال دانشجويی در ادامه با اشاره به اقدام سايت گوگل در تغيير نام خليج فارس به خليج عرب گفت: «يکی از دلايل تشکيل اين تجمع اقدام غير حقوقی وسياسی سايت گوگل در تغيير نام خليج فارس و همچنين اداعاهای مکرر و بی اساس امارات متحده‌ی عربی بر مالکيت جزاير سه‌گانه‌ ايرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی می‌باشد.»
در ادامه‌ی اين مراسم اشکان آرشيان عضو انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه فردوسی با اشاره به تاريخ و تمدن پرشکوه ايران، اعتراض خود را به اقدامات اخير اعلام داشت.


پس از ايشان علی صابری دبير سابق انجمن اسلامی اميرکبير با اشاره به ضعف دولت و دستگاه ديپلماسی ريشه‌ی مجموعه اتفاقات اخير را در نابه‌سامانی دستگاههای دولتی دانست و اظهار اميدواری کرد با جديت و دقت بيشتر ديگر شاهد روند مذکور نباشيم.


کوروش صالحی، دبير گروه فرزندان اهورايی ايران ديگر فعال مدنی حاضر در اين تجمع با ايراد سخنانی علمی درباره‌ی هويت و خود آگاهی و نقش آن در پيشرفت ملی گفت: «پژوهشهای تاريخی بر اساس اسناد معتبر نام شاخاب (خليج) پارس را تا ۲۵۰۰ سال پيش به پس می‌برد.» وی در ادامه خليج فارس را يک نام تاريخی خواند و آنرا شناسه‌ی ملی‌ای دانست که با نام ايرانی پيوند خورده است و افزود: «نام خليج فارس و نام ايرانی با فراز و فرودهای اين سرزمين گاه به اوج رفته و گاه در سراشيب سقوط قرار گرفته است و اکنون در تندباد رويدادها بار ديگر تازيانه‌های دشمنان بر پيکرش فرود می‌آيد تا سهل انگاری و بی‌غيرتی فرزندانش را با اندوه و اشک بنگرد.»


حامد شهسورای عضو انجمن اسلامی دانشگاه پيام نور مشهد هم در اين مراسم با ستودن هرگونه اعتراض و تجمع مدنی از قبيل تجمع برای خليج فارس و يا جزاير سه‌گانه اهداف تمام اين اعتراضات را پيگيری دموکراسی خواند. وی همچنين مجموعه اتفاقات اخير درباره‌ی جزاير سه‌گانه را نشان از بی‌کفايتی مسئولين دولت جمهوری اسلامی دانست.


در اين مراسم همچنين حامد پناه‌آبادی دبير سابق انجمن اسلامی دانشگاه پيام نور مشهد اعتراض خود را نسبت به اقدام سايت گوگل را اعلام داشت . گفت: «در دوره‌ای که اعراب بر اين سرزمين حکمرانی می‌کردند هم هرگز چنين تغيير نامی صورت نگرفت!»
در اين مراسم شرکت کنندگان نوشته‌هايی را با عناوينی چون: «وطن يعنی گذشته حال فردا، تمام سهم يک ملت ز دنيا»، «سکوت دولت در برابر هجوم بيگانه چرا؟»، «چو ايران نباشد تن من مباد»، «ديروز دريای خزر، امروز خليج فارس ، فردا کجا؟»، «وطن يعنی: خليج تا ابد پارس» ، ‹‹ سکوت نهاد هابين المللی در برابر تعرض به تماميت ارضی ايران محکوم است ›› ، «Persian gulf is Persian gulf forever» و
we condem the UN silence را در دست داشتند. اين نوشته‌ها در پايان مراسم به روی ديوار سازمان ملل نصب گرديد.
در پايان همچين قطعنامه‌ی صادر گرديد که متن کامل آن به شرح زير است:
نام‌های جغرافيايی بخشی از تاريخ و فرهنگ يک سرزمين اند و به عنوان ميراث معنوی يک ملت به نشان ماندگاری ارزش‌ها و آرمانهايشان به يادگار می‌مانند. در کهن ديار ما نام‌های تاريخی بسياری است که ريشه در هزاره‌های دور دارد و يکی از شناسه‌های ملی مردم سرزمين ما به شمار می‌آيد و از آنجا که شناسه‌های ملی سهم قابل توجهی در خود آگاهی ملی و پيشرفت و توسعه کشور دارد، بايسته است نگاه ويژه‌ای به آن داشت.
خليج هميشه پارس در انديشه‌ی مردم ايران بزرگ از جايگاه ويژه‌ای برخوردار بوده و يادآور شهرياری جهانی ايرانی در سده‌های نه چندان دور است که پيام آور آزدای، برابری و حقوق بشر برای جهانيان بودند.
در اين ميان اگر نسلی آگاه، خواهان آينده‌ای روشن‌ هستند، خاموشی و سکوت نارويی و خيانتی گران به تاريخ اين سرزمين و آيندگان آن است. تازش فرهنگی دشمن چون توفانی سرزمين ما را درمی‌نوردد و ناروی دوست‌نمايان زير پايمان را خالی می‌کند تا دوست و دشمن در کنار هم ريشه‌ی کهن اين سرزمين را بخشکانند. براستی کجايند دليران ايران زمين که چون آرش و حنيف جوان و جهان آرا جان خود را در اره سربلندی ايران در تير نهند و پستی و خواری ايران و ايرانی را نپذيرند.
و اکنون در رويارويی فرهنگ ديگری همتی بلند بايد تا از ميراث نياکانمان پاسداری کنيم. متاسفانه سايت گوگل در يک حرکت غير علمی و دشمنانه در وارونه کردن تاريخ، نام خليج فارس را دگرگون و به خليج عرب تغيير داده است. همچنين کشور امارات متحده‌ی عربی که هنوز عمر آن به نيم قرن نرسيده است به خاک کشورمان و جزاير تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی چشم دوخته است. اکنون بايسته است هر يک از ايرانيان به فراخور توان خود ناخشنودی خويش را ابراز داشته و هر چند اندک گامی در اين راه بردارند. از اين ميان ما فعالان جامعه‌ی مدنی و دانشجويی پيشنهاد می‌دهيم:
۱) هوشمندی کارگزاران جمهوری اسلامی ايران در برابر کشورهای استعمار ساخته‌ی کناره‌های خليج فارس و برخورد قاطع و قوی با ادعاهای پوچ و بی‌اساسشان.
۲) عدم سرمايه‌گذاری ايرانيان در اين کشورها و به ويژه کشور امارات متحده‌ی عربی.
۳) گرد آمدن احزاب، گروه‌ها، دسته‌ها و فعالين مدنی، صنفی، اجتماعی در برابر سفارت امارت.
۴) از دولت کنونی و آتی جمهوری اسلامی ايران انتظار می‌رود با برنامه‌‌ريزی دقيق و با ديپلماسی سنجيده به بهترين نحو در برابر اين ادعاهای پوچ و بی اساس برخواسته و با شديدترين نحو با آن برخورد نمايند.
بازگشت به صفحه قبل   نسخه قابل چاپ   لینک دائمی به این خبر 
 
 
¤ اخبار جبهه ملی
¤ درگذشت مهندس اسماعیل حاج قاسمعلی
¤ بازداشت پیمان عارف عضو جبهه ملی ایران
¤ ادیب برومند: انحلال مجلس استیضاح مصدق را منتفی کرد
¤ نامه سخنگوی جبهه ملی ایران به بی بی سی
¤ پیام های نوروزی
¤ خورشیدی که هر روز فروزان تر از روز پیش میدرخشد/بیانیه جبـــهه ملــــی ایــــران
¤ سنگر نشین بی مدعای آزادی هوشنگ کشاورز صدر رفت
¤ تجزیه طلبی محکوم است/رئیس هیئت رهبری جبهه ملی ایران
¤ متن پیام های رهبران جبهه ملی به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس کنفدراسیون
¤ تحلیل جبهه ملی ایران ازرویدادهای مصر
¤ دکتر علی رشیدی عضو هیئت رهبری جبهه ملی ایران به دو سال زندان و 5 سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم شد
¤ بازداشت اعضاي جبهه ملي ايران در اسفراين خراسان شمالي
¤ بزرگداشت دکتر مصدق در واشنگتن/2 گزارش
¤ بزرگداشت دکتر محمد مصدق در باشگاه ملی خبرنگاران در واشنگتن دی سی شنبه 10 نوامبر 2012
¤ مشروح سومین گزارش احمد شهید در رابطه با حقوق بشر در ایران
¤ جبهه ملي ايران , نيروي هوايي و خلبانان قهرمان دفاع مقدس را گراميداشت
¤ تکدیب امضا
¤ جبهه ملی ایران: به یاری زلزله زدگان بشتابیم
¤ درگذشت رادمرد میهن دوست آقای دکترخسروسعیدی عضو حزب ایران و جبهه ملی ایران
¤ ننگ ونفرین بربیست وهشتم مرداد
¤ اسطوره مقاومت مهندس عباس اميرانتظام در بيمارستان بستري شد
¤ بیانیه ادیب برومند و جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا در اظهار تاثر و همدردی با هموطنان داغدیده آذربایجانی
¤ احضار كورش زعيم
¤ درود بر چهاردهم مرداد / ادیب بـرومـند- رهبر جبهه ملی ایــران
¤ جبهه ملی ایران نسل کشی مسلمانان در میانمار را محکوم میکند
¤ بیانیه ادیب بـــرومند رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران به مناسبت بزرگداشت ۳۰ تیر 1331
¤ نامه سرگشاده جبهه ملی ایران به رئیس جمهور آمریکا درمورد ادعای واهی مالکیت امارات بر جزایر ایرانی
¤ عمل جراحی قلب دکتر حسین موسویان، رییس هیئت اجرایی جبهه ملی ایران
¤ گرامیداشت یکصدوسی امین زادروز دکتر محمد مصدق در پاریس و کلن
¤ یادداشت اعتراض جبهه ملی ایران به موسسه گوگل
¤ تکذیب مذاکرات جبهه ملی ایران با آقای رضا پهلوی و نزدیکان ایشان
¤ جبهه ملی ایران مهیای ستیزه گری در باره حفظ تمامیت کشور است/ادیـب بـرومـند رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران
¤ پیام های نوروزی استاد ادیـب بـرومـنـد , دکتر حسین موسویان ,اقاي حسن لباسچی و مهندس كورش زعيم
¤ پیام نوروزی ادیـب بـرومـنـد
¤ دیدارسخنگو و اعضای جبهه ملی ایران با دکتر علی رشیدی
¤ بیانیه ادیـب بـــــرومــند رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران درباره انتخابات اسفند ۱۳۹۰
¤ جبهه ملی ايران در انتخابات شرکت نمی کند
¤ آخرین وضعیت جبهه ملی ایران
¤ وضعیت نا مساعد جسمی حمید رضا خادم، زندانی سیاسی در بند ۳۵۰ اوین
¤ آیا جبهه ملی ایران منحل میشود؟
¤ بازجویی و بازداشت فعالان و اعضای جبهه ملی ایران
¤ ادامه بازداشتها و احضار اعضای جبهه ملی ایران به وزارت اطلاعات
¤ برگزاری جلسات شورای جبهه ملی ایران ممنوع شد
¤ احضارعیسی خان حاتمی عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران/ بازداشت مهندس محمد توسلی
¤ بازداشت دکتر علی رشیدی
¤ احضار ملیون به وزارت اطلاعات
¤ نشست مهرماه شوراي مركزي جبهه ملي ايران
¤ جلسه شورای مرکزی جبهه ملی ایران پنج شنبه در تهران برگزار شد
¤ جبهه ملی ایران در خارج از کشور نماینده ندارد
¤ @نامه پیمان عارف به احمدی نژاد@دیدار از پیمان عارف
© 2004 - 2011 - خبرگزاری جبهه ملی ایران - J M I N e w s . c o m - تماس با ما