استقلال - آزادی - عدالت اجتماعی (جمهوری ایرانی)
به سایت خبری جبهه ملی ایران ،پرببنده ترین سایت نیروهای ملی خوش آمدید
این سایت خبری مستقل است و به انعکاس اخبار تشکلهای جبهه ملی ایران و نیروهای ملی در سراسر جهان اختصاص دارد
از دیگر صفحات این تارنما در زیر این پیام با کلیک روی صفحه دیدن کنید
 
¤ اخبار دانشجویی
¤ صدور حکم زندان برای ۲۰ نفر از بازداشت شدگان زلزله آذربايجان
¤ دیدار اعضای جبهه ملی ایران با فرید طاهری
¤ روز دانشجو در مزار کیانوش آسا/ بیانیه دفتر تحکیم وحدت
¤ احضار مجدد پیمان عارف به دادگاه
¤ پیمان عارف بار دیگر از تحصیل محروم گردید.
¤ دفتر تحکیم وحدت و سازمان دانش آموختگان ایران در بیانیه ای مشترک: «صدای دانشجویان دربند باشیم»
¤ بیانیه‌ دانشجویان و دانش‌آموختگان لیبرال; «تشکیل جبهه‌ دموکراسی‌خواهان برای صیانت از منافع ملت ایران در مقابل استبداد داخلی»
¤ ممانعت از آزادی پیمان عارف، فعال سابق دانشجویی
¤ پیمان عارف، دانشجوی زندانی، پس از اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شد
¤ پیمان عارف برای سومین بار بازداشت شد
سایتهای دیگر
 
زنان
¤ صفحه اول  ¤ اخبار ايران  ¤ اخبار جبهه ملی  ¤ بیانیه های جبهه ملی  ¤ کورش زعيم  ¤ جبهه ملی اروپا  ¤  واشنگتن  ¤ اخبار دانشجویی  ¤ خارج از کشور  ¤ دکتر ورجاوند  ¤ زنان  ¤ نشریات  ¤ دیدگاه  ¤ دریادار مدنی  ¤ رضا آذرخش  ¤ اندیشگاه ملی/ آریان پور  ¤ کنگره ملی/ امیرانتظام  ¤ مقالات  ¤  عضويت  ¤ نهضت آزادی/حزب ملت ایران  ¤ کارگران  ¤  اسناد جبهه ملی  ¤ جوانان جبهه ملی  ¤ دکتر باوند  ¤ كانون انديشه و سخن.  ¤ بیژن مهر  ¤  سمينار جبهه ملی  ¤  فرهنگ  ¤ همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران  ¤ دفتر پژوهش های جبهه  ¤ اخبار زندانیان سیاسی  ¤ برنامه تلوزیون  ¤ اقتصاد  ¤ آلبوم عکسها  ¤ تماس با ما ¤ آرشیو خبرها
مو ج جدبد خشونت عليه زنان
3 اردیبهشت 1386       بازگشت به صفحه قبل 
در نخستین روز طرح مبارزه با بدحجابی
ده ها زن دستگیر
و در خیابان مورد خشونت قرار گرفتند

مشاهدات خبرنگار فارس از چگونگي اجراي طرح امنيت اجتماعي در تهران

خبرگزاري فارس: زنان بدحجاب ‌با يك دستگاه اتوبوس ناجا به اداره مبارزه با مفاسد اجتماعي در خيابان وزراي تهران منتقل و سپس براي ارايه توضيحات لازم و انجام مشاوره به دايره عمليات پليس مستقر در اين مركز هدايت شدند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، در اجراي طرح نيروي انتظامي در افزايش امنيت اجتماعي ديروز مأموران گشت ارشاد پليس با حضور در 23 نقطه شهر تهران مانند ميدان هفت‌حوض، تجريش، ميدان ونك و ميادين بزرگ و خيابان‌هاي اصلي اقدام به تذكر به زنان و دختران بدحجاب مي‌كردند كه اين تذكرات چنانچه با مقاومت فرد روبه‌رو مي‌شد منجر به هدايت وي به مقر مي‌شد.
بر پايه مشاهدات خبرنگار فارس در مركز مبارزه با مفاسد اجتماعي تهران بزرگ در خيابان وزرا‌ ساعت 8 شب يك‌دستگاه اتوبوس نيروي انتظامي كه حامل زنان و دختران بدحجاب بود به اين مركز وارد و افراد دستگير شده بلافاصله براي ارايه توضيحات به واحد عمليات زنان منتقل شدند.
در دايره عمليات ويژه بانوان، تعدادي از افسران زن پليس از افراد ياد شده عكس مي‌گرفتند كه اين عكس‌ها وارد سيستم شده و به عنوان سوابق‌ فرد بدحجاب نگهداري مي‌شود.
تعداد زناني كه به اين مركز منتقل شده بودند، حدود 15 نفر بود كه در ميان آن‌ها بعضي از زنان ميان‌سال نيز ديده مي‌شد كه يكي از مأموراني كه در اجراي طرح نسبت به انتقال اين افراد اقدام كرده بودند، در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبني بر اين‌كه چرا افراد ميانسال را نيز به اين مكان منتقل كرده‌ايد، گفت: اين افراد مادران افرادي هستند كه به دليل بدحجابي به اين اداره هدايت شده‌اند و بنا به تقاضاي خودشان براي همراهي با دخترانشان به اين مركز آمده‌اند.
البته تعدادي از اين افراد از هدايتشان به اين مركز ‌شكايت داشتند‌.
از سوي ديگر همزمان با انجام مشاوره از سوي مأموران مركز با افراد بدحجاب، با خانواده آنان تماس گرفته مي‌شد و آن‌ها ‌به مركز مبارزه با مفاسد اجتماعي دعوت مي‌شدند.
‌تعدادي از والدين اين افراد‌ در هنگام مراجعه به مركز ‌به همراه خود لباس‌هايي مانند مانتو و يا روسري و يا شلوار بلند به همراه داشتند كه اين لباس‌ها براي تعويض در اختيار فرزندانشان قرار مي‌گرفت و اين افراد بعد از تكميل‌ فرم تعهد‌نامه و تعويض لباس تحويل والدين خود مي‌شدند.
بر مبناي مشاهدات خبرنگار فارس تعدادي از افراد كه توسط مأموران به اين مركز منتقل شده بودند، از نظر نوع پوشش خود داراي مصاديق اعلام شده نيروي انتظامي براي برخورد با بدحجابي نبودند كه وقتي خبرنگار فارس اين پرسش را از يكي از افسران‌ پرسيد، وي عنوان كرد: زماني كه به اين افراد درباره پيدا بودن مو و نوع پوشش روسري تذكر داده شد، آن‌ها مقاومت كردند و بنابراين ما هم آن‌ها را ‌به مركز منتقل كرديم.
وي ادامه داد: تعدادي از اين افراد هم پس از آن كه به اتوبوس ناجا منتقل شدند، نسبت به اصلاح پوشش خود اقدام كردند.
خبرنگار فارس درخواست مصاحبه با تعدادي از افراد بدحجاب كه پس از تعويض لباس و اخذ تعهد در حال ترك اين مركز بودند را داشت كه اين افراد با رد اين درخواست گفتند: "‌حوصله حرف زدن نداريم".
انتهاي پيام/‌


@@@@@@@@@@@


گزارش خبرگزاری مهر
معاون مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران بزرگ اعلام کرد:
استقرار نیروهای انتظامی در ۲٣ نقطه از تهران برای مبارزه با بدحجابی
کنترل نامحسوس و نظارت تیم های بازرسی بر نحوه رفتار نیروی انتظامی
سرهنگ حسینی با اشاره به شروع اولین روز از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت اخلاقی و مبارزه با بدحجابی اعلام کرد: نیروهای انتظامی و رده های ناجا، در ۲٣نقطه از شهر تهران همچون میدان ونک، میدان هفت حوض نارمک و ... مستقر شده و به اجرای طرح برخورد با بدحجابی می پردازند.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید محمد حسینی، عصر امروز، در مرکز مبارزه با مفاسد اجتماعی پلیس تهران بزرگ با بیان سخنان بالا به خبرنگاران گفت: خوشبختانه این طرح اثراتی را که می بایست بگذارد تا به امروز گذاشته و بنای ما صرفاً بر دستگیری نیست.
معاون مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران بزرگ، در ادامه بیان داشت: دستگیر شدگان پس از انتقال به سه پایگاه از پیش تعیین شده توسط افسرنگهبان زن، ثبت مشخصات شده و اطلاعات آنان به همراه عکس شان به سیستم مکانیزه ناجا برای ثبت سوابق وارد می شود.
حسینی در ادامه تصریح کرد: پس از ثبت اطلاعات موارد نیازمند مشاوره با والدین آنها تماس گرفته می شود تا برای اخذ تعهد و مشاوره به پایگاه بیایند.
این مقام انتظامی متذکر شد در فاصله زنان بدحجاب توسط مشاوران خانم مشاوره شده و در صورت نیاز به تعویض پوشش، خانواده آنها جهت آوردن لباس مناسب در جریان قرار می گیرند.
حسینی در ارتباط با زنان ویژه خیابانی و یا بی سرپرست که بدون آدرس هستند بیان داشت: زنان خیابانی و یا بدون سرپرست پس از صورت جلسه شدن وضعیت آنها برای کسب دستور بعدی به مقام قضایی معرفی می گردند.
معاون مبارزه با مفاسد اجتماعی فاتب، در ادامه توضیح داد: بنای ما بر برخورد قضایی نیست مگر اینکه مورد حادی پیش آید.
این مقام انتظامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا نظارت و بازرسی بر نیروهای انتظامی حاضر در این طرح صورت می گیرد یا خیر بیان داشت: فرماندهی ناجا شخصا بر روی این قضیه تاکید دارد و از دغدغه های وی است لذا تیم های محسوس و نامحسوسی برای بازرسی از نحوه برخورد با افراد و یا سوء استفاده های احتمالی سازماندهی شده اند.
وی همچنین با بیان اینکه سیاست برخورد فیزیکی در طرح مبارزه با بدحجابی مطرح نیست اظهار داشت: دراین طرح ابتدا بنا بر ارشاد و نهایتا انتقال به پایگاه هاست مگر اینکه فرد در برابر ضابطین تمکین نکند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ادامه این نشست در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا به جز نیروی انتظامی گروه دیگری هم در این طرح حضور دارند یا خیر؟ گفت تنها نیروی انتظامی مجری این طرح است.
حسینی با بیان اینکه این طرح زمان ندارد پیرامون اینکه آیا فروشندگان وتولید کنندگان لباس نیز در جریان این مسئله هستند یا خیر اظهار داشت: سال گذشته بخش اماکن نیروی انتظامی با وزارت بازرگانی و مجامع مربوطه، جلسه ها و هماهنگی هایی را برای جلوگیری از تولید این نوع پوشش ها داشته است.
حسینی متذکر شد: با فروشندگان این نوع از پوشش ها نیز از طریق ناجا و بر اساس قانون نظام صنفی برخورد می شود.
معاون مبارزه با مفاسد اجتماعی فاتب، همچنین در ارتباط با شیوه دستگیری خانم ها گفت: بسیاری از مصداق ها روشن است و تا حد امکان از دستبند استفاده نمی شود.
حسینی یادآور شد در مرحله بعدی این طرح که خیلی هم دور نیست و تا چند روز آینده سیاست ها و مصداق های آن نیز اعلام می شود با آقایان نیز برخورد خواهد شد.
معاون مبارزه با مفاسد اجتماعی فاتب، با اشاره به اینکه دستگیر شدگان به پایگاه یک شمیرانات و پایگاه دو منطقه غرب تهران منتقل می شوند گفت: هم اکنون دو پایگاه از چهار پایگاه طرح به صورت کامل فعال است
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
ROOZ
قدرت نمايي پليس با حمله به زنان
"واليبال دختران اشاعه فحشاست" - یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 [2007.04.22]

کوروش سليمي

دو روز بعد از سخنان تند و خشن فرمانده نيروي انتظامي درباره مبارزه با بدحجابي، که با تدارک راه پيمائي سازمان دهي شده نمازگزاران تهران و چند شهر و مقالات روزنامه هاي کيهان و جمهوري اسلامي همراه شد، نيروي انتظامي با گروه هاي ويژه در 23 نقطه تهران برخورد با دختران جوان را آغاز کردند. بدين ترتيب، برنامه هاي ويژه نيروي انتظامي که در آستانه تابستان انتظار آن مي رفت، امسال با سروصداي بيش تري به ميدان آمده، و اين در حالي است که ناکامي هاي اين نيرو در تامين امنيت در شهرهاي شرقي، مبارزه با مواد مخدر، و صادرات و واردات قاچاق، همچنان در معرض انتقاد کارشناسان قرار دارد.

از ميان مراجع تقليد کشور، آيت الله مکارم شيرازي روز پنجشنبه در درس خارج خود از اين حرکت جديد نيروي انتظامي حمايت کرد. اما او نيز از صدور دستوري خودداري کرد و گفت مجلس و دولت و قوه قضاييه کاري کنند که جلو بي بند و باري ها گرفته شود. آيت الله تاکيد کرد امروز مساله بدحجابي به يك معضل تبديل شده است و يكي از استادان ايراني دانشگاه‌هاي آمريكا مي‌گفت از نظر حجاب خيابان‌هاي آمريكا مثل خيابان‌هاي ايران نيست و دانشجويان دانشگاه‌هاي آمريكا نيز مثل دانشگاه‌هاي ايران بدحجاب نيستند.

چند تن از امامان جمعه نيز سخناني با مضمون مشابه سخنان آيت الله مکارم در تائيد فرمانده نيروي انتظامي بر زبان آوردند . همان که در يآدداشت روز کيهان و سرمقاله روز شنبه جمهوري اسلامي هم نقش بسته بود. آيت الله مکارم گفت اخيرا نيروي انتظامي اقداماتي انجام داده، اما متأسفانه بعضي ها جنجال به راه‌انداخته‌اند كه چرا نيروي انتظامي با اين مسئله برخورد مي‌كند، در صورتي كه حجاب جزء ضروريات اسلام است و بدحجابي باعث متلاشي شدن خانوادها و بالا رفتن آمار طلاق و جنايات است.

مدير روزنامه کيهان هم در يادداشتي از گفته هاي خشمگينانه اخير فرمانده نيروي انتظامي حمايت کرده و با عنوان "سردار تو تنها نيستي" اظهار عقيده کرده که سردار احمدي مقدم حق دارد به خاطر احکام سبک قوه قضاييه اعتراض کند و خشم بگيرد.

سردار تنها نيستي

حسين شريعتمداري در مقاله اي با عنوان "سردار تنها نيستي" براي اثبات درستي خشم و خشونت کلامي فرمانده نيروي انتظامي از تمامي روش ها براي تحريک خواننده بهره گرفت. از جمله نوشت: "دخترك نوجوان و دانش آموز راهنمايي از جمله چندين دختر هم سن و سال خود است كه اعضاي فلان باند فساد و فحشاء آنها را با آب ميوه حاوي داروي بيهوشي به خانه اي خلوت كشانده و در حال تجاوز از آنان عكس و فيلم گرفته اند... قاضي پرونده عوامل اين باند را كه اعدام كمترين جزاي جنايت آنان است، با وثيقه 20 ميليون توماني آزاد مي كند... كار آن يك باند ديگر، فريب زنان شوهردار است. تاكنون ده ها خانواده را به خاك سياه نشانده اند. اعضاي اصلي اين باند از تاجران بزرگ هستند. اسلحه كمري هم دارند، با مجوز! پليس در يك اقدام غافلگيرانه و بعد از چند ماه تحقيق و بررسي اعضاي باند را در حال ارتكاب جرم دستگير مي كند... قاضي محترم! بعد از چند روز آنان را به قيد وثيقه آزاد مي سازد و اعضاي آزاد شده، شاكيان را به قتل تهديد مي كنند و هنوز هم آزادند... آن باند ديگر عده اي زن و دختر را اجير كرده است تا با پوشيدن لباس هاي تحريك كننده و آرايش هاي تند و زننده در خيابان ها راه بروند و... اعضاي آن باند در حمام هاي خصوصي و استخرهاي زنانه و اتاق هاي پرو دوربين مخفي كار گذاشته اند و از خانم هاي مراجعه كننده عكس هاي آنچناني تهيه كرده و با تهديد و تطميع از آنان درخواست هاي زشت و مشمئزكننده دارند... اعضاي اين باند به توليد و توزيع مشروبات الكلي مشغولند، اعضاي آن باند به توزيع مواد مخدر اشتغال دارند و...
دخترك كه احساس مي كند همه چيزش را از دست داده است سر به ديوار مي كوبد، فلان مرد كه مي بيند باندهاي جنايتكار همسرش را به فساد كشيده و اكنون آزادانه مي گردند و او را به قتل تهديد مي كنند زانوي غم به دامن گرفته است... پدر و مادري كه باور نمي كردند در ايران اسلامي كساني فرزند دلبندشان را به مشروبخواري، استعمال مواد مخدر و فساد و تباهي كشانده اند، هر روز ده ها بار آرزوي مرگ مي كنند و..."

مدير کيهان بدون اشاره به اين که اين ها چه ارتباطي با يورش ماموران نيروي انتظامي به زن ها به عنوان مبارزه با بدحجابي دارد، با اين تاکيد که "سردار احمدي مقدم خشمگين به نظر مي رسيد و حق داشت" يادآوري کرد که "خشم سردار از قضات و بازپرس هائي است که به دليل كم داني يا به بهانه بي قانوني يا به هر دليلي ديگر، گرگ هاي درنده اي را كه تو و يارانت با خون دادن و خون دل خوردن بازداشت كرده ايد به يك چشم برهم زدن آزاد مي كنند اگر فلان مسئول و فلان نماينده و فلان... وقتي پاي اداي وظيفه اي كه بر گردن دارند به ميان مي آيد، حساب آراء خود در انتخابات را مي كنند- كه به قول تو محاسبه غلطي نيز هست- و يا ده ها ملاحظه ديگر دارند كه هيچكدام برخاسته از مسئوليت شناسي و خداجويي نيست، اگر آن فلان ديگر، خود آلوده است و يا سر در آخور آلودگان دارد و با تو در اين جهاد مقدس همراهي نمي كند و... نگران نباش!"

بحث فرهنگي مشکلي را حل نمي کند

روزنامه جمهوري اسلامي هم در سرمقاله خود به حمايت از نيروي انتظامي برخاسته و کساني را که از لزوم فعاليت هاي فرهنگي مي گويند افرادي خوانده که از اول پيدايش پديده بدحجابي در حدود دو دهه قبل همواره با مطرح ساختن ضرورت كار فرهنگي و نفي برخورد قانوني بر سر راه مقابله با اين پديده زشت مانع تراشي كرده اند و هر روز وضع بدتر شده است.

به نوشته سرمقاله جمهوري اسلامي "باقي ماندن در بحث هاي فرهنگي مشکلي را حل نمي کند بلكه مشكل موجود را پيچيده تر خواهد كرد. راه درست همان است كه نيروي انتظامي انتخاب كرده و قطعا پيمودن قاطعانه اين راه با موفقيت همراه خواهد بود. "

اظهارات فرمانده نيروي انتظامي و مديرکيهان و اشاره آيت الله مکارم شيرازي به مخالفان مبارزه با بدحجابي در حالي است که در روزهاي اخير هيچ واکنشي از سوي گروه هاي سياسي و روزنامه ها عليه عمل نيروي انتظامي حتي تندگوئي هاي سردار احمدي مقدم بروز نداشت.

به گفته سردبير يکي از روزنامه هاي صبح تهران " اين بازي جالبي است روزنامه نگاران و ميانه روها و اصلاح طلبان با علم به اين که اين موج ها تبليغاتي و هر ساله است ديگر از کنار آن بي اعتنا مي گذرند، هيچ نگفتند و تندروهاي دولتي را با مردم تنها گذاشتند تا مردم خود دريابند که اين حرکات با وعده هاي آقاي احمدي نژاد تطابق دارد يا نه. بنابراين ما سکوت کرديم اما تندروها، در اين مورد هم به ساختن دشمن فرضي ادامه مي دهند. چنان که نمايندگان مجلس بايد بپرسند اشاره آقاي شريعتمداري به فلان نماينده کيست".

بخش ديگر از برنامه تبليغاتي به نوشته روزنامه حزب الله تدارک چند صدها نفر در حاشيه نماز جمعه تهران بود که به عنوان خود جوش معرفي شدند اما هم از پيش قطعنامه شان معلوم بود هم بخش انتظامات داشتند و هم پلاکاردهاي آماده . آن ها در حالي حرکت کردند که در تهران امامت به عهده هاشمي رفسنچاني بود که اساس سخن خود را بر لزوم رسيدگي به زندگي معلمان گذاشت و با اين بخش از دستورالعمل مرکز ائمه جمعه همراهي نکرد اما همه شهر ها چنين نبود. چنان که در مشهد امام جمعه بعد از حمايت از فرمانده نيروي انتظامي و لزوم مبارزه سخت با بدحجاب ها گفت برخي اقدامات در بدنه دولت هست که نه تنها در جهت جاده سازي براي ظهور امام زمان نيست بلکه سنگ اندازي در اين راه است مانند دختران واليباليست که فرستاده شده اند به خارج که جلو مردان هرزه جاهاي ديگر جست و خيز کنند.

علم الهدي در خطبه هاي نماز جمعه مشهد به نوشته آفتاب يزد تاکيد کرده که خط آقاي احمدي نژاد همه جا جاده سازي براي امام زمان اس،ت از سازمان ملل گرفته تا سخنران هاي داخلي.

تصحيح کيهان

کيهان ديروز گفته هاي مدير مسوول خود در مقاله "سردار تنها نيستي" را تصحيح کرد و نوشت: "مقصود از جمله « اگر برخي از قضات و بازپرس ها به دليل كم داني يا به بهانه بي قانوني يا به هر دليلي ديگر گرگ هاي درنده اي... را آزاد مي كنند» بارپرس پرونده که با قاطعيت بر بازداشت متهمان اصرار ورزيده و براي آنان تقاضاي اعدام كرده نبوده و: "اشاره به اين نكته نيز ضروري است كه آقاي سعيد مرتضوي دادستان محترم تهران بيشترين جديت را در اينگونه پرونده ها از خود نشان داده است كه مرور اين ماجراهاي تلخ بدون اشاره به جديت ايشان دور از انصاف است".

بازگشت به صفحه قبل   نسخه قابل چاپ   لینک دائمی به این خبر 
 
 
¤ اخبار جبهه ملی
¤ درگذشت مهندس اسماعیل حاج قاسمعلی
¤ بازداشت پیمان عارف عضو جبهه ملی ایران
¤ ادیب برومند: انحلال مجلس استیضاح مصدق را منتفی کرد
¤ نامه سخنگوی جبهه ملی ایران به بی بی سی
¤ پیام های نوروزی
¤ خورشیدی که هر روز فروزان تر از روز پیش میدرخشد/بیانیه جبـــهه ملــــی ایــــران
¤ سنگر نشین بی مدعای آزادی هوشنگ کشاورز صدر رفت
¤ تجزیه طلبی محکوم است/رئیس هیئت رهبری جبهه ملی ایران
¤ متن پیام های رهبران جبهه ملی به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس کنفدراسیون
¤ تحلیل جبهه ملی ایران ازرویدادهای مصر
¤ دکتر علی رشیدی عضو هیئت رهبری جبهه ملی ایران به دو سال زندان و 5 سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم شد
¤ بازداشت اعضاي جبهه ملي ايران در اسفراين خراسان شمالي
¤ بزرگداشت دکتر مصدق در واشنگتن/2 گزارش
¤ بزرگداشت دکتر محمد مصدق در باشگاه ملی خبرنگاران در واشنگتن دی سی شنبه 10 نوامبر 2012
¤ مشروح سومین گزارش احمد شهید در رابطه با حقوق بشر در ایران
¤ جبهه ملي ايران , نيروي هوايي و خلبانان قهرمان دفاع مقدس را گراميداشت
¤ تکدیب امضا
¤ جبهه ملی ایران: به یاری زلزله زدگان بشتابیم
¤ درگذشت رادمرد میهن دوست آقای دکترخسروسعیدی عضو حزب ایران و جبهه ملی ایران
¤ ننگ ونفرین بربیست وهشتم مرداد
¤ اسطوره مقاومت مهندس عباس اميرانتظام در بيمارستان بستري شد
¤ بیانیه ادیب برومند و جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا در اظهار تاثر و همدردی با هموطنان داغدیده آذربایجانی
¤ احضار كورش زعيم
¤ درود بر چهاردهم مرداد / ادیب بـرومـند- رهبر جبهه ملی ایــران
¤ جبهه ملی ایران نسل کشی مسلمانان در میانمار را محکوم میکند
¤ بیانیه ادیب بـــرومند رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران به مناسبت بزرگداشت ۳۰ تیر 1331
¤ نامه سرگشاده جبهه ملی ایران به رئیس جمهور آمریکا درمورد ادعای واهی مالکیت امارات بر جزایر ایرانی
¤ عمل جراحی قلب دکتر حسین موسویان، رییس هیئت اجرایی جبهه ملی ایران
¤ گرامیداشت یکصدوسی امین زادروز دکتر محمد مصدق در پاریس و کلن
¤ یادداشت اعتراض جبهه ملی ایران به موسسه گوگل
¤ تکذیب مذاکرات جبهه ملی ایران با آقای رضا پهلوی و نزدیکان ایشان
¤ جبهه ملی ایران مهیای ستیزه گری در باره حفظ تمامیت کشور است/ادیـب بـرومـند رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران
¤ پیام های نوروزی استاد ادیـب بـرومـنـد , دکتر حسین موسویان ,اقاي حسن لباسچی و مهندس كورش زعيم
¤ پیام نوروزی ادیـب بـرومـنـد
¤ دیدارسخنگو و اعضای جبهه ملی ایران با دکتر علی رشیدی
¤ بیانیه ادیـب بـــــرومــند رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران درباره انتخابات اسفند ۱۳۹۰
¤ جبهه ملی ايران در انتخابات شرکت نمی کند
¤ آخرین وضعیت جبهه ملی ایران
¤ وضعیت نا مساعد جسمی حمید رضا خادم، زندانی سیاسی در بند ۳۵۰ اوین
¤ آیا جبهه ملی ایران منحل میشود؟
¤ بازجویی و بازداشت فعالان و اعضای جبهه ملی ایران
¤ ادامه بازداشتها و احضار اعضای جبهه ملی ایران به وزارت اطلاعات
¤ برگزاری جلسات شورای جبهه ملی ایران ممنوع شد
¤ احضارعیسی خان حاتمی عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران/ بازداشت مهندس محمد توسلی
¤ بازداشت دکتر علی رشیدی
¤ احضار ملیون به وزارت اطلاعات
¤ نشست مهرماه شوراي مركزي جبهه ملي ايران
¤ جلسه شورای مرکزی جبهه ملی ایران پنج شنبه در تهران برگزار شد
¤ جبهه ملی ایران در خارج از کشور نماینده ندارد
¤ @نامه پیمان عارف به احمدی نژاد@دیدار از پیمان عارف
© 2004 - 2011 - خبرگزاری جبهه ملی ایران - J M I N e w s . c o m - تماس با ما