استقلال - آزادی - عدالت اجتماعی (جمهوری ایرانی)
به سایت خبری جبهه ملی ایران ،پرببنده ترین سایت نیروهای ملی خوش آمدید
این سایت خبری مستقل است و به انعکاس اخبار تشکلهای جبهه ملی ایران و نیروهای ملی در سراسر جهان اختصاص دارد
از دیگر صفحات این تارنما در زیر این پیام با کلیک روی صفحه دیدن کنید
 
¤ اخبار دانشجویی
¤ صدور حکم زندان برای ۲۰ نفر از بازداشت شدگان زلزله آذربايجان
¤ دیدار اعضای جبهه ملی ایران با فرید طاهری
¤ روز دانشجو در مزار کیانوش آسا/ بیانیه دفتر تحکیم وحدت
¤ احضار مجدد پیمان عارف به دادگاه
¤ پیمان عارف بار دیگر از تحصیل محروم گردید.
¤ دفتر تحکیم وحدت و سازمان دانش آموختگان ایران در بیانیه ای مشترک: «صدای دانشجویان دربند باشیم»
¤ بیانیه‌ دانشجویان و دانش‌آموختگان لیبرال; «تشکیل جبهه‌ دموکراسی‌خواهان برای صیانت از منافع ملت ایران در مقابل استبداد داخلی»
¤ ممانعت از آزادی پیمان عارف، فعال سابق دانشجویی
¤ پیمان عارف، دانشجوی زندانی، پس از اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شد
¤ پیمان عارف برای سومین بار بازداشت شد
سایتهای دیگر
 
زنان
¤ صفحه اول  ¤ اخبار ايران  ¤ اخبار جبهه ملی  ¤ بیانیه های جبهه ملی  ¤ کورش زعيم  ¤ جبهه ملی اروپا  ¤  واشنگتن  ¤ اخبار دانشجویی  ¤ خارج از کشور  ¤ دکتر ورجاوند  ¤ زنان  ¤ نشریات  ¤ دیدگاه  ¤ دریادار مدنی  ¤ رضا آذرخش  ¤ اندیشگاه ملی/ آریان پور  ¤ کنگره ملی/ امیرانتظام  ¤ مقالات  ¤  عضويت  ¤ نهضت آزادی/حزب ملت ایران  ¤ کارگران  ¤  اسناد جبهه ملی  ¤ جوانان جبهه ملی  ¤ دکتر باوند  ¤ كانون انديشه و سخن.  ¤ بیژن مهر  ¤  سمينار جبهه ملی  ¤  فرهنگ  ¤ همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران  ¤ دفتر پژوهش های جبهه  ¤ اخبار زندانیان سیاسی  ¤ برنامه تلوزیون  ¤ اقتصاد  ¤ آلبوم عکسها  ¤ تماس با ما ¤ آرشیو خبرها
انوشه انصاری عازم ايستگاه فضايی شد
28 شهریور 1385       بازگشت به صفحه قبل 
فضاگرد زن ايرانی عازم ايستگاه فضايی شد


نحوه مشارکت انوشه انصاری در تمرينهای فضايی "کاملا حرفه ای" توصيف شده است
سفينه حامل يک زن آمريکايی ايران تبار همراه با دو فضانور حرفه ای که برای انجام ماموريت عازم ايستگاه فضايی بين المللی هستند به فضا پرتاب شده است.
بامداد روز دوشنبه، 18 سپتامبر، سفينه روسی سايوز با سه سرنشين شامل انوشه انصاری، تاجر آمريکايی ايرانی تبار که حق سفر به ايستگاه بين المللی به عنوان "توريست فضايی" را خريداری کرده همراه با يک کيهان نورد روسی و يک فضانورد آمريکايی، از پايگاه فضايی بايکونور در قزاقستان به فضا پرتاب شد.

خانم انصاری که 40 سال سن دارد و پس از مهاجرت از ايران به ايالات متحده همراه با والدين خود شهروندی اين کشور را کسب کرده، نخستين زنی است که به عنوان توريست فضايی عازم ايستگاه بين المللی می شود.

گفته می شود وی برای سفر به ايستگاه بين المللی، که آن را تحقق رويای خود خوانده، مبلغ 20 ميليون دلار پرداخت کرده است.

انتظار می رود سفينه حامل اين سه نفر روز چهارشنبه اين هفته به ايستگاه فضايی برسد و يک هفته بعد به زمين بازگردد.

چهارمين توريست فضايی

خانم انصاری چهارمين شخصی است که تا کنون با پرداخت مبلغی هنگفت حق سفر به ايستگاه فضايی را به دست آورده است.

تا کنون چهار توريست فضايی به ايستگاه بين المللی سفر کرده اند

در اين سفر، ميخاييل تيورين، کيهان نورد روسی، و مايکل لوپز-الگريا، فضانورد آمريکايی، نيز عازم ايستگاه فضايی می شوند و در ايستگاه بين المللی به توماس رايتر، فضانورد آلمانی، خواهند پيوست.

انوشه انصاری گفته است که خود را سفيری می داند که هدف وی جلب سرمايه گذاری خصوصی به برنامه های فضايی است.

وی ثروت خود را از فعاليت در بخش ارتباطات کسب کرده و گفته است که مشاهده زمين به عنوان جزيی کوچک از هستی باعث احساس مسئوليت نسبت به اين سياره می شود.

در جريان اين سفر، خانم انصاری در آزمايشی در باره کمردرد که آژانس فضايی اروپايی آن را برنامه ريزی کرده شرکت می کند.

قرار بود داسوکه انوموتو، يک تاجر ژاپنی، به عنوان چهارمين توريست فضايی عازم ايستگاه بين المللی شود اما سفر وی به دلايل پزشکی لغو شد و خانم انصاری که در نوبت بعدی قرار داشت جای او را گرفت.

همراهان خانم انصاری گفته اند که وی در طول تمرين های فضايی خصوصيات لازم را از خود نشان داد و کاملا "حرفه ای" بود.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
خبر ايرنا:

اولين زن فضانورد ايرانی با سفينه "سايوز تی ام آ -‪ " ۹‬به فضا رفت


انوشه انصاری اولين زن فضانورد ايرانی ‌صبح روز دوشنبه با سفينه "سايوز تی ام آ - ‪ "۹‬از پايگاه فضانوردی "بايكانور" واقع دراستان " قزيل اوردا" در جنوب غربی قزاقستان به فضا رفت.
"ميخايل تيورين" از روسيه، " مايكل لوپيس آليگريئو" ازآمريكا و "انوشه انصاری" از ايران سرنشينان اين فضاپيما هستند.
خانم انصاری ۳۹‬ساله كه برای اين سفر فضايی ۲۰‬ميليون دلار پرداخت كرده است ، بعد از ۱۱‬روز اقامت در فضا، ۲۹‬سپتامبر همراه با دو نفر ديگر از فضانوردان روسی و آمريكايی كه شش ماه پيش به ايستگاه فضايی اعزام شده بودند به زمين باز می‌گردد.
انصاری چهارمين گردشگر و اولين زن گردشگری است كه به جای يك تبعه ژاپنی كه پزشكان به وی اجازه پرواز ندادند ، به فضا می‌رود.
وی چند روز پيش به خبرنگاران گفت: به دليل تاخير در اعلام اعزام وی به فضا، نمی‌تواند همه آزمايش‌های فضايی موردنظر را انجام دهد و دراين حال دو آزمايش برای آژانس فضانوردی اروپا و يك آزمايش برای مركز مطالعات فضانوردی روسيه " انرژيه" را انجام خواهد داد.
انصاری تصريح كرد كه در اين سفر يك جلد "قرآن" مجيد با خود به فضا می‌برد.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
پرچم روی یونیفورم خانم انصاری

3 سپتامبر 2006
JMINews ;
انوشه انصاری اولین فضانورد ایرانی که تا 2 هفته دیگر به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام میشود یونیفورم کار خود را مزین به پرچم 3 رنگ ایران کرده است .طرح جالب این پرچم و تشابه آن از دور با طرح پرچم دولت اسلامی ، شبهه ای ایجاد کرده بود که خوشبختانه برطرف شد و نشان قابلیت های فردی افراد در سرزمینهای آزاد با حمایل بی لیاقتی حاکمان مستبد اشتباه نشد .
نقش چندین هزار ساله شیر وخورشید با انقلاب اسلامی ، بدون نظر ملت ایران از روی پرچم ایران حذف شد و به کرامت شیوخ جمهوری اسلامی ، پرچم ذولتی ایران، تنها پرچم جهان است که که عبارات "خارجی" بر ان نقش بسته است. از جمله 22 "الله اکبر" در حاشیه داخلی رنگها.به لطف تلاش انوشه انصاری پرچم سه رنگ ایران با عبارت جاودانی "ایران" به فضا میرود . بر روی این پرچم , "ایران"جایگزین "الله اکبر" شده است.در سال 1972، نیل ارمسترانگ اولین انسانی که به کره ماه قدم گذاشت، لوحه ای را بروی ان کره قرار داد که پرچم تمام کشور های جهان بر روی آن نقش داشت ،از جمله پرچم شیروخورشید نشان ایران.جارو جنجالهای حکومت اسلامی برای رفتن پرچمش به فضا بیخود وبی جهت است.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
داستان زن ایرانی: پویایی در داخل ، اوج گیری در خارج


خبر رفتن خانم انوشه انصاری به عنوان اولین ایرانی به فضا برای ایرانیان غرورنگیز است .در میان طوفان خبرهای بد ، این خبر نسیم خوشی است برای ایرانیانی که شرمنده و خجالت زده هستند از حکومتی که تنها دست آوردش برای ملت ایران سرشکستگی ملی بو ده است.
انوشه انصاری پیش از این شایستگی خود را در صحنه تکنولوژی و تجارت در انسوئ آبهای ایران به ثبوت رسانده است و اینک میرود تا بعد از تمرینات طاقت فرسا که از عهده کمتر کسی بر می آید ، با خروج از کره زمین به عنوان اولین ایرانی و اولین زن مسلمان , تاریخ ساز باشد .
او از سیاره ای خارج می شود که در بخش هایی از آن , از جمله سرزمین خودش, حقوق زن مسلمان نصف مرد مسلمان است ولی زنان ایرانی قهرمانانه خواهان تغییر قوانین زن ستیز و تبعیض آمیز هستند.
موفقیت زنانی چون انوشه انصاری در کشور های آزاد, ضمن آنکه موفقیت تمام زنان ایران است این سئوال را مطرح میکند که اگر از زن ایرانی رفع محرومیت و آپارتاید شود چه افتخاراتی برای کشور خود کسب خواهد کرد؟
جنبش زنان ایران در داخل امروز به پویایی رسیده است و خواسته های برحق زنان میرود تا محق شود .شاید رفتن انوشه انصاری به فضا ,اوجگیری این پویایی باشد.
خبرگزاری جبهه ملی ایران

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
*************************************

@@@@@@@@@@@@@@@@@
اولین بانوی جستجوگر خصوصی فضا و اولین سفیرفضایی



انوشه انصاری که رسما بعنوان یکی از اعضای اصلی پرواز سویوز (-9 TMA) انتخاب شده است روز 18 سپتامبرازمرکز فضایی بایکونورواقع در قزاقستان بسوی ایستگاه فضایی بین المللی ( ISS ) پرواز خواهد کرد.

همراهان اودراین سفر، مایکل لوپز آلگریا فضانوردی از ناسا و کیهان نورد روسی میخاییل تورین خواهند بود.

خانم انصاری که مدیر کل و یکی از موسسین شرکت Prodea Systems است می گوید:

" با دست یافتن به این آرزو که از دوران کودکی در سر داشتم،امیدوارم به جوانان سراسر دنیا بطور مسلم نشان دهم که هیچ محدودیتی برای آنچه که میخواهند بدست بیاورند وجود ندارد.".
@@@@@@@@@@@@@@@22

انوشه انصاری در یک نگاه
« نخستین بانوی جهانگرد فضایی و نخستین سفیر فضایی»

انوشه انصاری پس از دو دهه توام با موفقیت در زمینه کارآفرینی دست به تاسیس شرکت Prodea System زد.

انوشه انصاری که اینک تیتر مهم ترین رسانه های جهان را به عنوان نخستین بانوی فضانورد که به طور خصوصی عازم فضا است به خود اختصاص داده، روز 27 شهریور (18 سپتامبر) برای اقامتی 10 روزه بر عرشه ایستگاه بین المللی فضایی خواهد ایستاد. او یکی از مسافران کپسول سایوز TMA-9 است که از مرکز کیهان نوردی بایکونور در قزاقستان به فضا پرتاب خواهد شد. همراهان او در این سفر ، مایکل لوپز آلگریا فضا نورد ناسا (سازمان فضایی آمریکا) و میخاییل تورین ، کیهان نورد روسیه خواهند بود.

خانم انصاری چهارمین گردشگر فضایی خواهد بود که عازم فراسوی مدار زمین خواهد شد و همچنین لقب نخستین فضانورد ایرانی را از آن خود خواهد کرد. او 6 ماه دوره آماده سازی خود برای این سفر را در مرکز آموزشهای کیهان نوردی گاگارین در شهر ستارگانStar City روسیه و همچنین مرکز فضایی جانسون در هیوستون واقع در ایالت تگزاس آمریکا سپری کرده است.

انوشه انصاری که به نام یکی از طرفداران فعال فناوریهای تغییر دهنده جهان مشهور است ، از دوران کودکی رویای فضانوردی را همواره در سر می پرورانده است.در سال 2004 خانواده انصاری تامین مالی جایزه 10 میلیون دلاری Ansari X-prize را بر عهده گرفتند.این جایزه که به یک سازمان غیر دولتی تعلق می گرفت، به تشویق اختراع یک وسیله نقلیه فضایی جدید دست زد که بتواند از مدار زمین خارج شودو در مدت کمتر از دو هفته دوباره به مدار خارج از کره زمین مسافرت نماید.

پیش از تاسیس این شرکت خانم انصاری در سمت موسس، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فناوریهای تله کام Telecom Technologies, Inc. فعالیت میکرد. پس از ثبت 3 طرح کلیدی و کسب اعتبار آن در آمریکا و همچنین ارتقا شرکت به موسسه ای با 250 کارمند و رشد مدام و ثابت 100% سالانه از زمان تاسیس، این موسسه با شرکت Sonus Networks Inc که یکی از ارایه دهندگان محصولات زیربنایی انتقال صوت بر مبنای پروتوکل اینترنتی بود، تلفیق شد.

انوشه انصاری نمونه زنده ای است از آن چه که به رویای امریکایی معروف شده است. او در حالی در دوره نوجوانی به ایالات متحده مهاجرت کرد که نمی توانست به خوبی انگلیسی صحبت کند. انوشه خود را غرق در تحصیلاتش نمود و کارشناسی خود را در رشته الکترونیک و مهندسی کامپیوتر از دانشگاه جرج میسون و سپس کارشناسی ارشد خود را در مهندسی الکترونیک از دانشگاه جرج واشنگتن George Washington University دریافت نمود و در حال حاضر در حال اخذ کارشناسی ارشد در رشته نجوم از دانشگاه سوینبورن Swinburne است.

انوشه عضوی از Vision Circle وابسته به بنیاد X-prizeو همچنین هیات امناء این بنیاد است. او تا کنون افتخارات فراوانی را کسب نموده که از جمله آنها می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

جایزه ویژه بنیاد ملی زنان پیشگام در کار ، جایزه کارآفرینی دانشگاه جرج میسون ، جایزه دانش آموخته ممتاز و برگزیده دانشگاه جرج واشنگتن، جایزه سال ناحیه جنوبی کار آفرینی ارنست و یانگ.

این در حالی است که تحت رهبری وی شرکت فناوریهای تله کام Telecom Technologies, Incدر رده 500 شرکت دارای سریعترین رشد در فهرست مجله Inc. magazine و در فهرست 500 شرکت فناوری دارای سریعترین رشد از سوی مجله Deloitte & Touche قرار گرفت.

افزون بر دست آوردهای کاری و تجاری ، انوشه فعالانه به دنبال راههایی برای فعال ساختن موسسات اجتماعی برای ایجاد تغییرات پیشرو در جهان است. او عضو هیات مدیره بنیاد Make-a-Wish شمال تگزاس و مرکز دفاع از کودکان کالین کانتی Collin County Children’s Advocacy Centerاست و همچنین همکاریهایی با چندین مرکز غیر انتفاعی دیگر ، از جمله بنیاد آشوکا Ashoka برای حمایت از فعالیتهای کارآفرینان اجتماعی دارد.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@
رؤياي كودكي انوشه انصاري به واقعيت نزديك مي‌شود

. منبع :خبرگزاری AP – استیون گاترمن .


مانند بسیاری از کودکانی که روی زمین زندگی می‌کنند، انوشه انصاری نیز همیشه رؤیای ستارگان را در سر می‌پرورانده است. کمتر از یک ماه آینده انوشه گام بزرگی را برای نزدیک شدن به رؤیاهای خود برخواهد داشت. این بانوی ایرانی مقیم آمریکا ، با کپسول سایوز عازم مدار زمین و ایستگاه بین المللی فضایی خواهد شد تا علاوه بر آنکه نخستین فضانورد ایرانی لقب گیرد عنوان اولین بانوی جهانگرد فضایی را نیز به خود اختصاص دهد. شاید مهمترین لحظه این سفر برای او زمانی باشد که برای نخستین بار سیاره مادری را همچون کره آبی و زیبایی در مقابل تاریکی بی‌انتهای فضا به تماشا بنشیند.انوشه 39 ساله این موضوع را در کنفرانسي خبری که روز چهارشنبه در مرکز تمرین‌هاي فضايي کیهان‌نوردان در نزدیکی مسکو انجام شد، بیان داشت.
مطابق برنامه، انوشه به همراهکیهان‌نورد روسی میخاییل تورین و فضانورد آمریکایی میگل لوپز آلیگری با کپسول فضايي سایوز TMA-9 به ایستگاه فضایی بين‌المللي (ISS)خواهد رفت و 10 روز بعد به همراه خدمه قبلی ایستگاه، پاول وینگرداف و جف ویلیامز به زمین باز خواهد گشت.
قرار است سایوز روز 14 سپتامبر به مدار زمین پرتاب شود اما این تاریخ ممکن است به دلیل مشكلاتي كه در پرتاب شاتل فضایی آتلانتیسبه وجود آمده است، چند روزي جابه‌جا شود. این تاخیر چند روزه چیزی را عوض نمی‌کند و رؤیای شيرين انوشه به زودي به حقیقت خواهد پیوست،رؤیایی که به گفته انوشه در قلب و روح او جای گرفته است.
انوشه در باره این سفر می‌گوید:«همیشه از دیدن زیباییهای آسمان لذت می‌بردم و از خود می‌پرسیدم آنجا چه چیزهایی منتظر ما است و آيا کسانی مانند من از آن بالا و جایی فراسوی زمین همین سؤال را از خود مي‌پرسند؟» او در ادامه مي‌افزايد: «امیدوارم این سفر به من کمک کند تا درک بهتری نسبت به فضا پیدا کنم»
انوشه انصاری با این سفر پس از دنیس تیتو ، مارک شاتل ورت و گرگ اولسون ، چهارمین گردشگر فضایی خواهد بود که با کمک کپسولهای روسی به ایستگاه فضایی سفر می‌کند.یکی از سرمایه‌گذاران سفر او مؤسسه پرودا است که انصاری و خانواده‌اش برای گسترش فعالیتهای فضایی بنیان نهاده‌اند. این خانواده پیش از این با تقبل پرداخت جایزه 10 میلیون دلاری انصاری-X که در سال 2004 به نخستین سفینه فضایی غیر دولتی (سفینه فضایی شماره 1) تعلق گرفت، به نوعي پايه‌گذارعصر جدید سفرهای فضایی غیر دولتی هستند.

انصاری بر بازوان خود نشانه‌ای شامل 2 پرچم ایران و امریکا را حمل خواهد کرد و خود معتقد است هر دوي این کشورها چیزهایی را در اختیار او قرار داده‌اند تا او تبدیل به انوشه امروز شود.انوشه انصاری از 16 سالگی به امریکا مهاجرت کرده است. اما او مي‌گويد: «من احساس نزدیکی زیادی با مردم و فرهنگ ایرانی دارم»
سفر او تاکنون با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌هایمكتوب ایران و تلويزيون دولتي اين كشورمواجه نشده است. تنها ماهنامه نجوم، در شماره آگوست خود مقاله (مصاحبه‌ای ) در باره وی چاپ کرد و در آن اشاره نمود که این اتفاق باعث افتخار و غرور است که یك ایرانی به فضا سفر خواهد کرد.

انوشه انصاری امیدوار است سفر و زندگی‌اش الهام بخش مردم جوان در گوشه و کنار جهان باشد و به ویژهتأثير مثبتي بر زندگي زنان و کودکان بگذارد.
از برنامه‌های علمی او در مدار، تهیه فیلمی درباره قوانین فیزیک در بی‌وزنی برای مدارس و انجام آزمایش‌هایی در خصوص رشد میکروبها در حالت بی‌وزنی و نحوه احساس درد در فضا است.

قابل ذکر است برنامه تلوزیونی آسمان شب در صدد است تا گفتگویی تلفنی با انوشه انصاری پیش از پرتاب و در صورت امکان از ایستگاه فضایی بين‌المللي برقرار سازد.


. پوريا ناظمي، روزنامه‌نگار علمي، مدرس و مروج نجوم .
بازگشت به صفحه قبل   نسخه قابل چاپ   لینک دائمی به این خبر 
 
 
¤ اخبار جبهه ملی
¤ درگذشت مهندس اسماعیل حاج قاسمعلی
¤ بازداشت پیمان عارف عضو جبهه ملی ایران
¤ ادیب برومند: انحلال مجلس استیضاح مصدق را منتفی کرد
¤ نامه سخنگوی جبهه ملی ایران به بی بی سی
¤ پیام های نوروزی
¤ خورشیدی که هر روز فروزان تر از روز پیش میدرخشد/بیانیه جبـــهه ملــــی ایــــران
¤ سنگر نشین بی مدعای آزادی هوشنگ کشاورز صدر رفت
¤ تجزیه طلبی محکوم است/رئیس هیئت رهبری جبهه ملی ایران
¤ متن پیام های رهبران جبهه ملی به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس کنفدراسیون
¤ تحلیل جبهه ملی ایران ازرویدادهای مصر
¤ دکتر علی رشیدی عضو هیئت رهبری جبهه ملی ایران به دو سال زندان و 5 سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم شد
¤ بازداشت اعضاي جبهه ملي ايران در اسفراين خراسان شمالي
¤ بزرگداشت دکتر مصدق در واشنگتن/2 گزارش
¤ بزرگداشت دکتر محمد مصدق در باشگاه ملی خبرنگاران در واشنگتن دی سی شنبه 10 نوامبر 2012
¤ مشروح سومین گزارش احمد شهید در رابطه با حقوق بشر در ایران
¤ جبهه ملي ايران , نيروي هوايي و خلبانان قهرمان دفاع مقدس را گراميداشت
¤ تکدیب امضا
¤ جبهه ملی ایران: به یاری زلزله زدگان بشتابیم
¤ درگذشت رادمرد میهن دوست آقای دکترخسروسعیدی عضو حزب ایران و جبهه ملی ایران
¤ ننگ ونفرین بربیست وهشتم مرداد
¤ اسطوره مقاومت مهندس عباس اميرانتظام در بيمارستان بستري شد
¤ بیانیه ادیب برومند و جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا در اظهار تاثر و همدردی با هموطنان داغدیده آذربایجانی
¤ احضار كورش زعيم
¤ درود بر چهاردهم مرداد / ادیب بـرومـند- رهبر جبهه ملی ایــران
¤ جبهه ملی ایران نسل کشی مسلمانان در میانمار را محکوم میکند
¤ بیانیه ادیب بـــرومند رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران به مناسبت بزرگداشت ۳۰ تیر 1331
¤ نامه سرگشاده جبهه ملی ایران به رئیس جمهور آمریکا درمورد ادعای واهی مالکیت امارات بر جزایر ایرانی
¤ عمل جراحی قلب دکتر حسین موسویان، رییس هیئت اجرایی جبهه ملی ایران
¤ گرامیداشت یکصدوسی امین زادروز دکتر محمد مصدق در پاریس و کلن
¤ یادداشت اعتراض جبهه ملی ایران به موسسه گوگل
¤ تکذیب مذاکرات جبهه ملی ایران با آقای رضا پهلوی و نزدیکان ایشان
¤ جبهه ملی ایران مهیای ستیزه گری در باره حفظ تمامیت کشور است/ادیـب بـرومـند رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران
¤ پیام های نوروزی استاد ادیـب بـرومـنـد , دکتر حسین موسویان ,اقاي حسن لباسچی و مهندس كورش زعيم
¤ پیام نوروزی ادیـب بـرومـنـد
¤ دیدارسخنگو و اعضای جبهه ملی ایران با دکتر علی رشیدی
¤ بیانیه ادیـب بـــــرومــند رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران درباره انتخابات اسفند ۱۳۹۰
¤ جبهه ملی ايران در انتخابات شرکت نمی کند
¤ آخرین وضعیت جبهه ملی ایران
¤ وضعیت نا مساعد جسمی حمید رضا خادم، زندانی سیاسی در بند ۳۵۰ اوین
¤ آیا جبهه ملی ایران منحل میشود؟
¤ بازجویی و بازداشت فعالان و اعضای جبهه ملی ایران
¤ ادامه بازداشتها و احضار اعضای جبهه ملی ایران به وزارت اطلاعات
¤ برگزاری جلسات شورای جبهه ملی ایران ممنوع شد
¤ احضارعیسی خان حاتمی عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران/ بازداشت مهندس محمد توسلی
¤ بازداشت دکتر علی رشیدی
¤ احضار ملیون به وزارت اطلاعات
¤ نشست مهرماه شوراي مركزي جبهه ملي ايران
¤ جلسه شورای مرکزی جبهه ملی ایران پنج شنبه در تهران برگزار شد
¤ جبهه ملی ایران در خارج از کشور نماینده ندارد
¤ @نامه پیمان عارف به احمدی نژاد@دیدار از پیمان عارف
© 2004 - 2011 - خبرگزاری جبهه ملی ایران - J M I N e w s . c o m - تماس با ما